ATTENTION ; the products of this website are singular, unique and magical

پیام خدمت مشتریان محترم؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ موقتا فروشگاه غیر فعال و خارج از دسترس است. لطفا برای خرید اقدام نفرمایید

غلیظ کننده رنگ پارچه

Sigma-Aldrich

3,500,000 ریال


توضیحات

محصول شیمیایی غلیظ کننده رنگ پارچه تولید شرکت سیگما آلدریچ امریکا

 

محصول مورد نظر یک نوع خالص از مقرون به صرفه ترین قوام دهنده برای رنگ ها از همه نوع است ، که برای غلیظ کردن غذا یا نوشیدنی هم استفاده می شود.  و به عنوان قوام دهنده برای سایر مایعات نیز عمل می کند.

هر زمان که می خواهید از رنگ های مایع بیشتر شبیه رنگ های گواش مانند (paint) استفاده کنید. سپس می‌توانید رنگ‌های مایع غلیظ شده را را برس بکشید یا با قلمو اجرا کنید و روی پارچه باقی می‌مانند.

همچنین برای مهر زنی، شابلون کردن یا غربالگری رنگ ها استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های غلیظ آماده بر روی سطح بصورت قابل احساس باقی می‌ماند، اما در این روش‌ که با رنگ مایع اجرا میشود ، مزیت آن این است که هیچ احساسی روی پارچه باقی نمی‌گذارند.

این برای کنترل بیشتر روی الگوهای رنگی، خطوط و غیره استفاده می‌شود. می‌توانید رنگ‌ها را به اندازه‌ای ضخیم کنید که چاپ کنید. مثلا به روش مهر یا شبلون سیلک.

بسته به میزان ضخامتی که نیاز دارید، از 1 تا 4 قاشق چایخوری در لیتر آب استفاده کنید.  آزمایش کنید، زیرا هر موقعیتی می تواند منحصر به فرد باشد.

ما دو نوع داریم: ویسکوزیته بالا، مواد جامد کم برای پنبه (HV) و ویسکوزیته کم، جامدات بالا برای ابریشم (LV). مشخص کنید کدام یک را ترجیح می دهید. ویسکوزیته بالا ضخیم تر از کم می شود.

*هشدار! – در صورت رنگرزی در دمای بالا، گاهی اوقات جدا کردن مواد شیمایی سخت یا غیرممکن است

*برای بهترین ماندگاری در جای خشک و خنک نگهداری کنید! گرما و رطوبت می تواند باعث خراب شدن آن شود زیرا یک محصول ارگانیک است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غلیظ کننده رنگ پارچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *