ATTENTION ; the products of this website are singular, unique and magical

پیام خدمت مشتریان محترم؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ موقتا فروشگاه غیر فعال و خارج از دسترس است. لطفا برای خرید اقدام نفرمایید

کتاب Crystals for Beginners

زبان اصلی

3,800,000 ریال


دسته:

توضیحات

Crystals for Beginners: The Guide to Get Started with the Healing Power of Crystals

قدرت شفای کریستال ها را با پروفایل های دقیق کریستال و بیش از 200 درمان کریستال شفابخش باز کنید.

انرژی‌های طنین‌دار کریستال‌ها رازهای شفا، تندرستی و موفقیت را در خود جای داده است. با کریستال‌های شفابخش، شفادهنده‌های مبتدی و باتجربه می‌توانند به بیش از 90 حالت از رایج‌ترین حالت‌هایی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند یا آرزوی دستیابی به آن را دارند، از جمله اضطراب، شجاعت، غم، الهام، تعادل عاطفی، عشق، نگرانی و ده‌ها حالت دیگر را رسیدگی کنند.

Crystals for Healing یک کتاب مقدس کریستالی جامع است که بیش از 250 کریستال شفابخش، خواص درمانی منحصر به فرد آنها، تأثیر رنگ و هر چاکرای مربوطه را پوشش می دهد.
معانی کریستال: این کتاب اطلاعات دقیقی در مورد معانی شفابخش کریستال ها و سنگ های قیمتی، از جمله خواص فیزیکی، عاطفی و معنوی آنها ارائه می دهد.
کتاب کریستال ها برای مبتدیان ، برای شفا با مدیتیشن های روزانه و مانتراها، رویکردی واقعا جامع برای شفا و کشف ارتباط عمیق بین ذهن، بدن و روح ارائه می دهد.
شفای کریستال را هدیه دهید: این دایره المعارف کریستال به عنوان یک راهنمای روشنگر و الهام بخش، هدیه ای متفکرانه برای هر کسی که به سلامتی، معنویت، رشد شخصی و شفای چاکرا علاقه دارد، می سازد.

تغییرات مثبت ایجاد کنید و از طریق کریستال ها و کریستال درمانی، خود را به سوی یک زندگی رضایت بخش تر باز کنید.

با کریستال ها آسایش، تعادل و شفای عاطفی را بیابید.

کشف کنید که چگونه کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش می‌توانند به شما کمک کنند با استرس مبارزه کنید، با اضطراب و احساس به دام افتادن کنار بیایید، و با استفاده از این راهنمای مبتدی، اصول درمان کریستال را کشف کنید. با راهنمایی ساده، یاد خواهید گرفت که مجموعه کریستال خود را مدیریت کنید، و نمایه های کریستال دقیق به شما کمک می کند تا کریستالی را انتخاب کنید که بهترین کار را برای درمان شما دارد.

قدرت کریستال های شفابخش را کشف کنید. این کتاب شامل:

_دستورالعمل‌های واضح برای درمان: از این کتاب کریستالی برای کشف هر جنبه‌ای از شفا استفاده کنید، از جمله نحوه استفاده از کریستال‌های مختلف و 10 کریستال برتر که هر مجموعه باید داشته باشد.

_راه‌حل‌های شفابخش: بر احساسات منفی غلبه کنید و رشد مثبت را با استفاده از نسخه‌های کریستالی خاص، مانتراهای شفابخش و شبکه‌های کریستالی تقویت کنید که به شما کمک می‌کنند انرژی و قصد خود را متمرکز کنید و در عین حال چاکرا خود را متعادل کنید تا احساس بهتری در بدن خود داشته باشید و بهترین خود باشید.

_نمایه های کریستالی جامع: با 50 نمایه کریستالی دقیق که دارای تصاویری از هر دو نسخه کار شده و کار نشده است، یاد بگیرید که انواع کریستال های مختلف را شناسایی کنید.

با این کتاب شفابخش کریستال و چاکرا، بدن، روح و ذهن خود را هماهنگ و شفا دهید تا زندگی خود را تغییر دهید.

توضیحات تکمیلی

نوع جلد

جلد نرم (شومیز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب Crystals for Beginners”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *